Retail Reinvented: Den unikke kundeoplevelse

Retail Reinvented inviterer til web-konference om udvikling af den gode kundeoplevelse i detailbutikken. Kim Hein fra RetailTech Lab er på programmet.

Retail Reinvented er et non-profit netværksprojekt, der fokuserer på de udfordringer, som dansk detailhandel aktuelt står over for. Det er målet for Retail Reinvented at inspirere, undervise, udvikle ideer og formidle viden, der kan styrke dansk detailhandel i den skærpede konkurrence på detailmarkedet. Kom og få viden og værktøjer til udvikling af din butik som en del af fremtidens detailhandel.

På Retail Reinventeds Morgenbriefing #5 kan du få svar på en række aktuelle spørgsmål:

  • Hvordan ser fremtidens butik og fremtidens kunder ud?
  • Hvad er den gode kundeoplevelse?
  • Hvordan skaber jeg unikke kundeoplevelser?
  • Hvad gør jeg som lille butik, hvis jeg vil udvikle forretningen?
  • Hvad kan vi som bygade og som by gøre for at styrke detailhandlen?
  • Hvordan bliver jeg bedre til at kombinere det digitale med det fysiske?
  • Hvad kan Design Thinking gøre for detailbranchen?
  • Hvad er RR TOOLBOX?
  • … og meget meget mere.

Målgruppe: Butiksejere, butikschefer, retail managers, konceptchefer, centerkoordinatorer, centerchefer, citykoordinatorer og andre med interesse for detailhandel.
Pladser: Ubegrænset
Pris: Gratis
Tilmeldingsfrist: Søndag den 14. marts 2021