Generalforsamling 2022

Science City Lyngbys medlemmer og ansatte inviteres i år til Generalforsamling med keynote hos Microsoft, onsdag d. 4. maj.

På denne generalforsamling sætter vi fokus på et emne der har optaget os alle meget og for en lang periode, Covid-19 pandemien. Med pandemien blev en ny arbejdsvirkelighed en realitet for mange virksomheder, heriblandt Microsoft. Mødet giver indblik i virksomhedens tanker, initiativer og værktøjer til understøttelse af fremtidens arbejde og særligt den hybride arbejdsmodel.

Arbejdslivet efter Corona – hvordan og hvilken model?

Covid-19 og tiden, hvor mange arbejdede hjemme, har sat skub i udviklingen af nye arbejdsformer og normer. I virksomhederne diskuteres det, om der overhovedet er behov for et fysisk kontor i fremtiden. Microsoft følger udviklingen løbende med sit Work Trend Index, som bygger på data fra 30.000 respondenter verden over, og viser at 73% forventer større fleksibilitet i arbejdstid og -sted, samtidig med at 67% ønsker sig mere kontakt til deres kollegaer. Microsoft har indført den hybride arbejdsmodel og vil på mødet dele deres tanker, initiativer og værktøjer til understøttelse af fremtidens arbejde, herunder hvordan paradokset mellem fleksibelt arbejde og ønsket om at se kollegaerne søges løst i praksis.

Program:

16.00-17.00: Ordinær generalforsamling (dagsorden ifølge vedtægter §5)
17.00-17.15 Netværkspause
17.15-18.00 Keynote: Arbejdslivet efter Corona – hvordan og hvilken model?
18.00-18.15 Q&A
18.15-19.00 Reception