Se eller gense web-konference om “Den unikke kundeoplevelse”.

Kim Hein fra RetailTech Lab i Lyngby var på programmet til Retail Reinvented web-konference.

Tirsdag den 16. marts 2021 bød Cphbusiness under projekt Retail Reinvented, velkommen til RR Morgenbriefing #5. Temaet var udvikling af den gode kundeoplevelse i detailbutikken, og her blev der uddelt viden og værktøjer til udvikling af din butik, som en del af fremtidens detailhandel.

Hvordan skaber man den gode indkøbsoplevelse på tværs af butikkens salgskanaler ved hjælp af nye teknologier?
Det kunne du høre Lab Director i RetailTech Lab fortælle om til Retail Reinventeds webkonference den 16. marts 2021.

Se eller gense Kim Heins oplæg her på siden.
Eller find alle dagens oplæg her.

Om Retail Reinvented
Retail Reinvented er et non-profit netværksprojekt, der fokuserer på de udfordringer, som dansk detailhandel aktuelt står over for. Det er målet for Retail Reinvented at inspirere, undervise, udvikle ideer og formidle viden,
der kan styrke dansk detailhandel i den skærpede konkurrence på detailmarkedet. Læs mere her.

Baggrund for arrangementet og RetailTech Lab
Arrangementet er en del af RetailTech Lab – et toårigt udviklingsprojekt etableret af Science City Lyngby og støttet af Danmarks Erhvervsfremmebestyrelse.

Dansk detailhandel halter bagud i digitaliseringen. Samtidig mangler iværksættere med en god idé til branchen en testplatform, der understøttes af forskere, uddannelses- og vidensinstitutioner. RetailTech Lab er et nationalt testlab etableret i foråret 2020 i Lyngby Storcenter centralt i Lyngby. Det er et samarbejde med stærke lokale og nationale partnere, hvor målet er at øge anvendelsen af ny teknologi i branchen og samtidig hjælpe danske iværksættere på vej. Iværksættere med en god idé til branchen fra intelligente alarmer til virtuelle prøverum eller nye betalings- og leveringsløsninger har nu et levende laboratorium at teste i.

Visionen for RetailTech Lab i Lyngby er, at det skal være en national sandkasse og et udstillingsvindue, hvor borgere og besøgende inddrages i test i tæt samarbejde med forskere, studerende, detailhandel og iværksættere både lokalt og nationalt.